4 תשובות
לא, לגיטימי לגמרי
גם אני הרבה לעמים מרגישה יותר מחוברת אליהם
זה שהם ההורים שלך לא אומר שהם אוטומטית צריכים לבוא קודם
מזדהה
שואל השאלה:
^ אני רצינית. אם נניח היו אומרים לי להגיד את מי אני מעדיפה יותר את אמא או אבא ישר באינסטינקט הייתי אומרת "סבתא"
אנונימית
אין על סבתא, הגיוני בהחלט