4 תשובות
לא, לגיטימי לגמרי
גם אני הרבה לעמים מרגישה יותר מחוברת אליהם
זה שהם ההורים שלך לא אומר שהם אוטומטית צריכים לבוא קודם
גם אני הרבה לעמים מרגישה יותר מחוברת אליהם
זה שהם ההורים שלך לא אומר שהם אוטומטית צריכים לבוא קודם
מזדהה
שואל השאלה:
^ אני רצינית. אם נניח היו אומרים לי להגיד את מי אני מעדיפה יותר את אמא או אבא ישר באינסטינקט הייתי אומרת "סבתא"
^ אני רצינית. אם נניח היו אומרים לי להגיד את מי אני מעדיפה יותר את אמא או אבא ישר באינסטינקט הייתי אומרת "סבתא"
אנונימית
אין על סבתא, הגיוני בהחלט
באותו הנושא: