3 תשובות
את תרצי בעתיד כנראה וגם אם לא זה נורמלי. בהצלחה
כן, גם אני חושבת ככה.
יכול להיות שזה ישתנה בעוד כמה שנים ויכול להיות שלא, אבל זה לא אמור להפריע לך כרגע.
ברור שזה נורמלי ואת רחוקה מלהיות היחידה