7 תשובות
וואי תאמת שלי יש נקודה כזו אדומה וזה מחרפן אותיי
יש לך גם כזה אדוםם?
אדומה? זה שטף דם בעין זה עובר אחרי כמה זמן
וזה לא מסוכן
וזה לא מסוכן
יש לי בול מה שאמרת שטף דם בעין ואני כבר שנה וחצי עם זה בערך וזה לא עובר לי, את יודעת מה לעשות?
מה שאני יודעת זה שזה צריך לעבור לבד ולוקח לזה זמן
אם זה מתפשט צריך ללכת לרופא לבדוק
שנה וחצי זה הרבה ממש לא?
אם זה מתפשט צריך ללכת לרופא לבדוק
שנה וחצי זה הרבה ממש לא?
שואל השאלה:
לאא אבל זה לא נראה כמו שטף דם זה כאילו נקודה אדומה קטנה מלאת דם
לאא אבל זה לא נראה כמו שטף דם זה כאילו נקודה אדומה קטנה מלאת דם
אם זה כמו חצקון אז זה נקרא שעורה בעין זה לא מסוכן אבל קצת מציק
או שזה שטף דם בעין אולי מלחץ או משהו
או שזה שטף דם בעין אולי מלחץ או משהו
באותו הנושא: