4 תשובות
לא
היא בטח כבר ראתה הכל והיא גם יודעת להתמודד עם זה
היא בטח כבר ראתה הכל והיא גם יודעת להתמודד עם זה
קרה לי בול נראה לי לפני איזה שבועיים כי החלטתי עכשיו לשקם את הציפורניים פשוט תגידי ישר שאת באה לשיקום וזהו זה נורמלי כזה
ממש לא למה מביך???? היא מניקוריסטית העבודה שלה זה עם ציפורניים כמו שלך !!!!
מה פתאוםם
באותו הנושא: