התחברות
הרשמה
אם הייתי מטופלת אצל פסיכולוג וקיבלתי אבחנה מפסיכיאטר יש מצב שלא יתנו לי להוציא טופס ירוק?
31 באוקטובר 2021, 19:48
טופס ירוק
תיאוריה
רשיון נהיגה
טפסים
נהיגה
3 תשובות
אין קשר.
L
Lucin
לא
מ
מואנה_השווה
אולי כן תצטרכי אישור פסיכיאטרי, אבל לא תמיד, תלוי באבחנה.
L
Lucin
באותו הנושא:
הייתי עם חבר שלי וקיבלתי מחזור וכל המכנס שלו היה בדם, כמה גרוע?
אם הייתי מטופלת אצל פסיכולוג, יפסלו אותי ולא יתנו לי להיות קרבית?
הייתי מטופלת בשניידר במחלקה פסיכולוגית- הפרעות נפשיות, זה כתוב לי בתיק רפואי?
רק אני לא הייתי ביום המאה וקיבלתי תפקיד טוב?
הייתי בטלפון בשיעור וקיבלתי עונש
אם אני מטופלת אצל פסיכולוג לאנשים שהם לא הפסיכולוג יש עדיין חובת דיווח?
מטופלת אצל קבן, זה ימנע ממני ללמוד פסיכולוגיה בעתיד?
לצבא יש דרך לדעת שהייתי מטופלת אצל פסיכיאטר ופסיכולוג גם אם זה היה פרטי?
הפרעת אכילה בעבר (לא הייתי מאושפזת ולא הייתי מטופלת אצל פסיכיאטר) יכולה לפסול סיווג בטחוני בצבא?
הייתי בביקור רופא וקיבלתי עוד גימלים בנוסף לאחד שהיה לי היום
קיבלתי מהרופא שלי הפנייה לפסיכיאטר (הייתי מטופלת בעבר)