9 תשובות
הייתי ב3 יחל והיה לי just imagine
אנונימית
יש לנו מבחן ב11 לנובמבר על זה
יש לי מבחן מחרר
היי על מה היה לכם unit 3
לי היה בעיקר על אוצר מילים והרכבת משפטים. נתנו לנו טקסט נחמד כזה ושאלות, אצלי השאלות היו ממש קשות אבל אני לא יודעת מה יתנו לך. אבל בעיקרון תחזור על אוצר מילים ועל איך לפתור שאלות בצורה נכונה ונראה לי שיהיה בסדר
על מה היה הטקסט שלכם?
יש לי מבחן על זהעוד שלושה ימים
יש לי מבחן עוד שבוע וחצי וכן אני עם הספר הזה
אני לומד עם imagine אבל לא היה מבחן עדיין אז לא יודע