4 תשובות
כי זה מצחיק אותם
אז הם לקחו את זה והשתמשו בזה בניהם
הם לקחו בעלות על מילה ששומשה כדיי להשפיל את אבות אבותייהם/לרצוח אותם/לאנוס אותם/לאכול אותם/להתעלל בהם ולהעביד אותם בכללי
אנונימית
כי הם לקחו מילה שהשתמשו בה לרעה והפכו אותה לשלהם.
איך הם יכולים לדעת אם אותו אחד, לא אומר את זה בצורה גזענית.
כמו שהומואים לקחו מלא כינויים שהשתמשו בהם לרעה, למילה לשלהם.
זה דווקא די מצחיק כשהם אומרים את זה בניהם