התחברות
הרשמה
עדיף להשאר גלגל שלישי בחבורה או להשאר בלי חברים?
31 באוקטובר 2021, 12:12
כיתה
בוקר
חבורה
חברים
חברה
2 תשובות
חברים שנותנים לך הרגשה של גלגל חירום הם לא חברים
ב
בית בושת
בלי חברים.
P
PRINCESS9
באותו הנושא:
עדיף להיות צבועה או להשאר ללא חברים?
אפשרי לנתק קשר עם ילדה אחת מהחבורה אבל להשאר בחבורה?
הייתם מעדיפים להיות בחבורה של חברים או של איך פגשתי את אמא?
מה לעשות את אני בחבורה ואני מרגישה גלגל שלישי? המשך בפירוט
אני בחבורה עם עוד 2 זוגות וזה מרגיש גלגל שלישי
אם אני לא רוצה את האפליקציה ומעדיפה להשאר באתר אפשר?
מה הייתם מעדיפים, לצאת לטיול שנתי מהבית ספר, או להשאר בזמן הטיול בבית ולנוח?
אני הגלגל השלישי בחבורה...
אני מת לצאת למסיבות ולהכיר בחורות וכל זה ואנחנו חבורה של 5 ורק אני כזה והשאר גיימרים כאלה מעדיפים להשאר בבית לא לצאת
מה עדיף להיות בחבורה של 8 בנים שחלקם רעילים וצבועים או חבר אחד אמיתי
יש לי לקום ב4 בבוקר , אבל לא הצלחתי להרדם, עדיף ללכת לישון או להשאר ערה ?