8 תשובות
לא חם נעים
בטח אני עם קפוצון וקר לי
שואל השאלה:
בחולון
אנונימית
מכנס ארוך וחולצה ארוכה דקה
האמת שאפילו קצת חם לי
אנונימית
לא ממש, בבוקר המוקדם (סביב 6) כן היה נראה קר ואפור, אבל היה רק רטוב מעט; לא קר.
מכנסיים לפחות כן
לא