12 תשובות
גאה בך יקירה
מגיע לך אגוז
יאא איזה יופיי
לגמרי גאה בך
יפה
מאןד
שואל השאלה:
תודה לכם מעריכה מאד 3>
תודה לכם מעריכה מאד 3>
אנונימית
גאה בך בכל מצב גאה במי שאת לפני הכל
כל הכבוד מיידלעע
ממש גאה בך3>
אנונימית
כל הכבוד לךך!! גאה בך!!
גאה בך מהממת
באותו הנושא: