6 תשובות
אין כזה
10 מתוך 10
אם היה כזה זה היה "זוכר כמעט הכל" של עידן עמדי
לא חוזר אחורה של סטילה
הכבשה הלבנה.
לא יכולה להסביר כמה אני מזדהה עם כל מילה בשיר הזה.
מכרה שלי ממש ברנדומליות שלחה לי אותו איזה פעם אחת אחרי שהייתה לנו שיחה טובה ואמרה לי שהשיר הזה תמיד גורם לה לחשוב עליי (אנחנו מכירות המון שנים).
אני פשוט לא יכולתי להפסיק לבכות בפעם הראשונה ששמעתי אותו, ושמעתי אותו שוב ושוב ושוב.

ועוד כמה שירים שאני ממש אוהבת לשמוע כשאני עצובה ובכללי:

she will be loved
as long as you're mine (מתוך מחזמר wicked)
זיקוקים