6 תשובות
המירוץ
המירוץ
אח הגדול רק בגלל שכל מה שצריך לעשות זה לשבת ,לאכול ולריב עם אנשים
כמובן שהאח הגדול ואני גם אנמק:
הישרדות- טבע, איכס, פיזיות
המירוץ- לרוץ, פיזיות, גועל
האח הגדול- לריב, לאכול, לשבת
יש יותר ברור מזה?
הישרדות- טבע, איכס, פיזיות
המירוץ- לרוץ, פיזיות, גועל
האח הגדול- לריב, לאכול, לשבת
יש יותר ברור מזה?
האח הגדול, אני רואה בזה צד חיובי דווקא, להתנתק מהכל לחודש פלוס מינוס וזה יעשה לי טוב, הייתי הולכת על אתגר כזה, נשמע לי מעניין.
המירוץ למליון
באותו הנושא: