7 תשובות
שואל השאלה:
^יש לך עצות במקרה? נמאס לי כל פעם לחזור לאותו המצב כבר לא שווה לי להמשיך ככה
אנונימית
לכל מקום שאת מרגישה רע תפתחי דף חדש תכירי חברים חדשים ותיהני מהחיים תנסי לשמוח כל הזמן
תלוי לאיזה מצב את מתכוונת , אבל בסופו של דבר אלה החיים דברים נתחילים דברים מסתיימים חשוב מאד לא לתת לזה להשפיע עליך לאורך זמן ודברים שעוזרים מאד זה שינויים תתחילי לעבוד או חדר כושר תתחילי להשקיע בעצמך וזה לא בין רגע רק אחריחודש חודשיים, והכי חשוב לדעת זמן מרפא הכל
שואל השאלה:
^קשה לי כולכך להכיר חברים חדשים גם כל בנאדם שאני מכירה פשוט מוצא עוד חברים ואז אני תמיד נשארת מאחור וקשה לי למצוא אנשים כמוני שצריכים חבר אחד טוב וזה מספיק כדאי להרגיש שכולם חברים שלך
אנונימית
שואל השאלה:
^אני כבר לא יכולה להגיד שזמן מרפא הכול כי נתתי לזה זמן נתתי לזה יותר מידי זמן והאמת לא באמת רע לי אני מבלה עם חברים כול יום מוקפת באנשים ואז חוזרת הבייתה ומרגישה הבן אדם הכי בודד בעולם
אנונימית
גם אני נשארת מאחור הרבה פעמים אבל הבנתי שלתת לזה יחס וחשיבות ולשבור תראש עלזה לא יתן לי כלום המשכתי הלאה והתחלתי לעבוד ללכת לחדר כושר לאט לאט זה עובר לי תמיד יש תהתקפות האלה אבל חשוב לדעת לא לתת לזה לשבור אותך או פתאום לחזור אחורה
זה מה שקורה לי כשאני מגיעה לבית פתאום הכל עולה