6 תשובות
תוכיחי למורה שאת יכולה
כנל..
יאא גם לי יש מחר,אבל אני למדתי.
באיזה מקצוע?איזה כיתה את
באיזה מקצוע?איזה כיתה את
שואל השאלה:
מתמטיקה,ט
זה יהיה מבחן קשה ואין לי כוח להמשיך ללמוד
מתמטיקה,ט
זה יהיה מבחן קשה ואין לי כוח להמשיך ללמוד
אנונימית
אויש,אני מתמטיקה,ח.תנסי לחשוב על הציון שתקבלי.
למדתי המון זמן למבחן הקודם במתמטיקה קיבלתי 97 והייתי כלכך שמחה.
מבטיחה לך שזה שווה.
למדתי המון זמן למבחן הקודם במתמטיקה קיבלתי 97 והייתי כלכך שמחה.
מבטיחה לך שזה שווה.
תקראי את התגובה הזו ותתחילי ללמוד! את יכולה, את מסוגלת, תשקיעי השנה, יהיה לך מוטיבציה גם במבחן הבא וזה שלאחר מכן וכ'ו, רוצה חיים קלים וטובים, תשקיעי! עוד מעט את מסיימת כ3 4 שנים זה נשמע הרבה אבל אם תשקיעי זה יעבור בצ'יק צאק יאללה תשברי רגל (בהצלחה)!!
באותו הנושא: