7 תשובות
טעים אבל יקר
לפי דעתי הן מתוקות מדיי ומלאות מסוכר..
זה נורא.
זה נורא.
ואהו,
הכי מושלמות ביקום
הכי מושלמות ביקום
טעימות אבל המחיר מוגזם
למה תמיד הסופגניות ככ מוגזמות ויקרות, ובעיני גם יותר מידי מתוקות. אני מעדיפה את הסופגניות בלי כלום
טעימות בקטע מפחיד
מתלבטת אם לסגור חופשה באילת או לקנות סופגניה ברולדין
באותו הנושא: