2 תשובות
קצין זו דרגה שיש למי שעשה קורס קצינים, ונגד זו דרגה לאנשי קבע שלא עשו קורס קצינים
אנונימית
קצין זה מי שעשה קורס קצינים וכל שנתיים מחליף תפקיד נגד זה מישהו שחותם שהוא נשאר בצבא קבע ובלי קורס ומתמחה לרוב בתפקיד אחד ברוב השנים שלו בצבא