5 תשובות
קנאה זה נושא גדול
אבל שני בני הזוג צריכים לשמור על טעם טוב בזה כי ברגע שזה טיפה יותר זה קראטה לא אהבה
אבל שני בני הזוג צריכים לשמור על טעם טוב בזה כי ברגע שזה טיפה יותר זה קראטה לא אהבה
או אפילו ניסה לשמוע אותם
אנונימית
לא רבתי איתו על זה אבל קינאתי ממש בלב כשראיתי שילד רנדומלי אחד הכיר לו שיר לא משהן בכלל והוא אמר לו שהוא אהב אותו וכשאני ניסיתי להכיר לו שירים הוא בחיים לא אהב אותם
אנונימית
על כמה אנחנו אוהבים אחד את השנייה..
אנונימית
שואל השאלה:
לנוכח התשובות אני מבינה שהמצב שלי לא טוב בכלל
לנוכח התשובות אני מבינה שהמצב שלי לא טוב בכלל
אנונימית
באותו הנושא: