10 תשובות
אני שחורה מה כבר יש להם לחשוב שאני רוסיה
אני חצי תימני וחצי עיראקי וכשהיו צריכים לנחש את העדות שלי רובם אמרו אשכרה "חצי תימני חצי עיראקי"
חלק אומרים לפעמים חצי פרסי אבל ממש טיפה
חלק אומרים לפעמים חצי פרסי אבל ממש טיפה
אנונימי
^^^אני מת בידיוק
אנונימי
שבדי
אשכנזיה, אני בכלל קווקזית ובוכרית
מישהי חשבה שאני צרפתי כי היה סוג של מבטא צרפתי למרות שבכלל לא היה לי ואני קווקזי עם ר חזקה פשוט
עיראקי ופיליפיני
לא מכוער כמו שזה נשמע
לא מכוער כמו שזה נשמע
אנונימי
שואל השאלה:
^פיליפינים בכי יפים
^פיליפינים בכי יפים
אנונימית
שואל השאלה:
פיליפינים
פיליפינים
אנונימית
אין לי שום קשר אליהם אבל פיליפינית אמרה לי פעם שזה נראה כאילו כן ותודה
אנונימי
באותו הנושא: