10 תשובות
אני שחורה מה כבר יש להם לחשוב שאני רוסיה
e1a
אני חצי תימני וחצי עיראקי וכשהיו צריכים לנחש את העדות שלי רובם אמרו אשכרה "חצי תימני חצי עיראקי"
חלק אומרים לפעמים חצי פרסי אבל ממש טיפה
אנונימי
^^^אני מת בידיוק
אנונימי
אשכנזיה, אני בכלל קווקזית ובוכרית
מישהי חשבה שאני צרפתי כי היה סוג של מבטא צרפתי למרות שבכלל לא היה לי ואני קווקזי עם ר חזקה פשוט
עיראקי ופיליפיני
לא מכוער כמו שזה נשמע
אנונימי
שואל השאלה:
^פיליפינים בכי יפים
אנונימית
שואל השאלה:
פיליפינים
אנונימית
אין לי שום קשר אליהם אבל פיליפינית אמרה לי פעם שזה נראה כאילו כן ותודה
אנונימי