4 תשובות
שואל השאלה:
למה שאני אחסום אותו הוא חבר טוב שלי
ellie
נקשרתי אליו ממש מהר ואנחנו ממש באותו ראש בהכל הוא מאוד מבין אותי, מאוד מאוד חכם ומאוד מצחיק זה פשוט כל כך כיף לדבר איתו הוא כל פעם קורע אותי מצחוק וכל הזמן מחכה שישלח לי הודעה
למה שאני אחסום אותו הוא חבר טוב שלי
ellie
נקשרתי אליו ממש מהר ואנחנו ממש באותו ראש בהכל הוא מאוד מבין אותי, מאוד מאוד חכם ומאוד מצחיק זה פשוט כל כך כיף לדבר איתו הוא כל פעם קורע אותי מצחוק וכל הזמן מחכה שישלח לי הודעה
אנונימי
שואל השאלה:
לחסום זה סתם לא מכבד וילדותי הוא לא מטרידן לא רואה סיבה לחסום אותו
לחסום זה סתם לא מכבד וילדותי הוא לא מטרידן לא רואה סיבה לחסום אותו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה את צודקת אבל פעם הוא סינן אותי יומיים בגלל בעיה בהתראות והייתי בדאון יומיים שלמים
אני אנסה מה שאני יכולה
תודה את צודקת אבל פעם הוא סינן אותי יומיים בגלל בעיה בהתראות והייתי בדאון יומיים שלמים
אני אנסה מה שאני יכולה
אנונימית
מה קשור לחסום.. מה את ילדה קטנה
פשוט תדברי עם עוד הכל טוב
פשוט תדברי עם עוד הכל טוב
באותו הנושא: