7 תשובות
נראה לי זה לא כל כך כדאי אבל אם אין עוד אפשרות אז תעמידי פנים שאת מדברת עם מישהו בטלפון
אנונימית
כן
תתקשרי למישהי שתהיה איתך בשיחה לאורך הדרך, ליתר ביטחון
אם יש לך אופציה אחרת עדיף אבל זה סבבה
מה שאת מרגישה ותלוי איפה את גרה:) אני נגיד גרה ביישוב קטן שיש פה 10-7 אנסים אנמ לא הייתי הולכת
תלוי איפה את גרה דרך איפה את עוברת וכמה אור יש
תהיי בטלפון ותעדכנו שתגיעי תעשי טובה
תהיי בטלפון ותעדכנו שתגיעי תעשי טובה
זה בסדר
באותו הנושא: