8 תשובות
לא הייתי הולכת אם הוא לא עונה
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
כי הוא כנראה ישן ואין למה ללכת
לדעתי אל תעירי אותו תני לא לישון הוא ידבר איתך מחר תדברו על זה כבר
e1a
שואל השאלה:
זה ברור שהוא ישן אבל באמת קבענו ואפילו הוא ביקש ממני ללכת לקנות דברים לפני וזה ממש מעצבן אותי שהוא פשוט לא מתעורר כי זה כל הזמן קורה וגורם לי להרגיש כאילו אני לא מספיק חשובה..בנוסף אני בצבא והוא לא אז יוצא שהוא רואה אותי פעם בשבועיים !! אם היינו רואים אחד את השני לעיתים קרובות הכל לא הייתי לוקחת את זה כל כך אישית
אנונימית
תלכי וואלה הוא על הזין כנראה גם את, תמשיכי הלאה, הוא לא רוצה אותך, תיפרדי ממנו, הוא לא שווה את המאמץ אם הוא לא עונה לך, יש הרבה דגים ביד, יש גם הרבה זבל, ברכות, שלך, שלום 13.
^כפרה מסכן הילד בטעות נרדם מה להיפרד
לפי דעתי זו בעיה שלו, אפשר לכפר על זה אם הוא יביא לה ברווז, לא אווז, מרגישים בהבדל.