4 תשובות
כשאני הייתי הכל היה סגור, אבל יש לך את מרכז העיר שממש יפה שם, המבוך של דרקולה שהוא מפחיד בטירוף, יש חברת אוטובוסים שעושה לך סיור בעיר ובשלב כלשהו האוטובוס נכנס לנהר והופך לסירה..
וכמובן שופינג, יש כמה קניונים מרכזיים שם, מלא מותגים.
אם אני לא טועה, יש שם את מוזיאון הסלפי שהוא ממש מגניב.
תהני!
וכמובן שופינג, יש כמה קניונים מרכזיים שם, מלא מותגים.
אם אני לא טועה, יש שם את מוזיאון הסלפי שהוא ממש מגניב.
תהני!
אנונימית
הייתי שם ואני הולכת לטוס לשם עוד פעם אז הנה:
תחפשי בגוגל ואם תאהבי תלכי))-
גלידת הפרח
budapest aquaworld(יש שם מתחם סגור ככה שזה מתאים גם בחורף)
כרגע שכחתי ולא עולה לי לראש עוד אבל הנה קישור
https://www.budapest4travelers.com/attractions-landmarks-sites.html
תחפשי בגוגל ואם תאהבי תלכי))-
גלידת הפרח
budapest aquaworld(יש שם מתחם סגור ככה שזה מתאים גם בחורף)
כרגע שכחתי ולא עולה לי לראש עוד אבל הנה קישור
https://www.budapest4travelers.com/attractions-landmarks-sites.html
יש שם גם סיור בסאגווי שזה ממש מגניב
הייתי לפני כמה שנים, יש גלגל ענק ממליצה ללכת אליו, יש גם שיט בנהר וזה היה יפה, וגם ממליצה ללכת לפרלמנט שזה כאילו המבנה הגדול והמרשים כלכך מהמם בתוכו חובה לעשות שם סיור :))
אנונימית
באותו הנושא: