6 תשובות
אי אפשר לחבר ווצאפ או ס.מ.ס (או לפחות אני לא הצלחתי)
מוזיקה את צריכה להפעיל מהטלפון, אין רמקול בשעון אבל את יכולה לשלוט דרכו (להעביר שיר/להגביר/להחליש וכו')
אנונימית
שואל השאלה:
הצלחתי דווקא לחבר את הווטסאפ, אני יכולה לראות הודעות אבל לא להגיב שזה סבבה מבחינתי
אנונימית
יש לך את השעון של שיאומי או את הצמיד? (המסך מרובע או כמו בתמונה?)
אנונימית
שואל השאלה:
כמו בתמונה, צמיד
אנונימית
אה גם לי איך חיברת את הווטסאפ?
אנונימית
שואל השאלה:
נכנבתי לאפליקציה mi fit
התחברתי לתמיד
נכנסתי להתראות יישומים ועשיתי התראות מהווטסאפ
אנונימית