37 תשובות
נארוטו
מתקפת הטיטאנים
מחברת המוות
כלבי ספרות נודדים
כיתת ההתנקשות
ארץ לעולם לא המובטחת
הייקיו
תלתן שחור
שמיים חוצי כוכבים
הכדורסל של קורוקו
סאיקי ק
שרלוט
ג'וג'וטסו קאיזן
sk8(סקייטבורד האינסוף בעברית?)
בלש ללא הגבלה
אקדמיית הגיבורים שלי!
אני ממש אהבתי את another
your lie in april
baki
attack on titan
אין קרינג ובאמת שזה מדהים
שואל השאלה:
גם לא דברים מוכרים מידי כמו אטאק און טייטן או מחברת המוות כי כבר צפיתי בהם
ghost stories
eromanga sensei
אל התיכון
יאריצין ביץ קלאב
מחברת המוות !!
another
attack on titan חד משמעית.
אבל ברצינות
priority wonder egg
זאת אנימה יפה גם wandering son
houseki no kuni טוב
aligan stars שווה
אנימה זה גרוע
באמת שאחלה סדרה
סאיקי ק
בננה פיש!!
אנונימית
כן!!!! בננה פיש
גם נוקמי טוקיו ושדי טוקיו
girls last tour
stars align
violet evergarden
blue period
nana
serial experiments lain
ghost stories dubbed
כמו בכל אנימה בערך יכול להיות שכן יש שם קצת קרינג', אבל לא הרבה כמו בסדרות אנימה אחרות
בכל מקרה הן מעולות לדעתי
כיתת העילית
קאקגורואי
האנטר האנטר
ארץ לעולם לא המובטחת
ההרפתקה המוזרה של ג'וג'ו
העיר שממנה רק אני נמחקתי
וואן פאנץ'מן
מוב פסייכו 100
כלבי ספרות נודדים - bungou stray dogs
התחלת החיים בעולם אחר (re:zero)
דוקטור סטון
המשחק של דרווין
משחק המלך
בלש ללא הגבלה
נארוטו
דת' נוט (רק עכשיו התחלתי אבל ממליצה)
בננה פיש
מתקפת הטיטאנים
סול איטר
וואן פיס
מגרש השדים הכחול
נורוגאמי
מצור הדמים
מגדל האל
אינויאשה
יומן העתיד
נאון ג'נסיס אוונגליון
neon genesis evangelion
סימפית של סטיפס
וואי אבל ghost stories בdub זה רמה אחרת
neon genesis evangelion
האגדה של קורה אבל רק עונה 1

ראיתי את כל הטופ סדרות בנטפליקס ואף אחד לא קרוב אפילו


קפצו לי מי שאומר שזה לא אנימה, עדיין סדרה טובה וקרובה מספיק (:
העונה השנייה קרינג'ית

אווטאר זאת סדרה טובה לטווח ארוך בתור כל הסדרה. קורה צועק הרבה יותר חזק ויש הרבה יותר רגעים מגניבים שם.

אווטאר גם מגניב אבל בתור סדרה כללית וצחוקים ונוסטגליה
יש אנימה לא מוכרת וטובה שראיתי לאחרונה
קוראים לה גופה קבורה מתחת לרגליה של סאקוראקו סאן
ממליצה מאוד
baccano
re:zero
monster
mob psycho 100
psycho pass
the promised neverland (אבל שמעתי שהעונה השנייה גרועה. לא ראיתי אותה בגלל זה אבל זה לא נורא כי לדעתי לראות רק את עונה אחת זה מספק וזה ממש טוב)
trigun
mushishi
akagi
baccano
the great pretender
סאיקי ק
בחזרה (אין את זה בנטפליקס יותר אז אם תמצא זה ממש טוב)
ויולט אברגדן, תבדוק אם אתה מתחבר כל אחד והטעם שלו
אומנות החרב אונליין ופלישה לגורדי השחקים
במבחן של החיים אני לא קיבלתי שליפים.
מתאפק ולא מתהפך מכל החרא שחוויתי.
אני ברברי כמו קטטות של ברים.
מדבר עם הצבועים רק בשפה של הספארי.
קאקגורוי
בפייט סטיי נייט אין קרינג' בכלל וזה ממש טוב.. ובכללי פייט
סורד ארט אונליין גם אין בכלל
וגם eighty six וto your etenity..
so i am a spider so what
overlord
that time i got reicarnatede as a slime
the rising of the shiled hero
danmachi(האם זה שגוי להתחיל אם בנות בצינוק)