13 תשובות
כן
אם ישפילו אותי אני אענה
לא יודעת מזתאומרת אבל אני עונה למורה שצועקת עליי או אנערף
כןץ
כן
מורות שמשפילות אות אני עושה להם את המוות עוד מכיתה ד
מורות שמשפילות אות אני עושה להם את המוות עוד מכיתה ד
לא.אני לא בעד זה,גם עם יצעקו עליי אני פשוט אגיד סליחה ואשתוק לא יודעת מה איתכם זה ירגיש לי לא מכבד לענות בחוצפה לבן אדם מבוגר ממני.
חד משמעית כן.
לא משנה שזה מורה ושהיא אישה מבוגרת אם מישהו מזלזל בך צריך לענות לה ואולי אפילו לערב את ההורים לעניין (אין דבר שההנהלת בצפר יותר מפחדת מאשר הורים שעושים בעיות כי המורים לא בסדר).
לא משנה שזה מורה ושהיא אישה מבוגרת אם מישהו מזלזל בך צריך לענות לה ואולי אפילו לערב את ההורים לעניין (אין דבר שההנהלת בצפר יותר מפחדת מאשר הורים שעושים בעיות כי המורים לא בסדר).
^לא מסכימה היא מבוגרת ממך את צריכה לכבד אותה.אבל זה ממש תלוי
אבל כבוד זה צריך להיות דו סיטרי אם היא לא מכבת אותך למה שתכבדי אותה
ובלענות לה אני לא מתכוונת לקלל אלא להעמיד אותה במקום ולהגיד לה שהיא לא בסדר ושזה לא במקום.
ובלענות לה אני לא מתכוונת לקלל אלא להעמיד אותה במקום ולהגיד לה שהיא לא בסדר ושזה לא במקום.
^אז מה היא לא חברה שלך או משהו שאת יכולה לצאת אלייה ואני לא מדברת אלייך אלייך אלה לכמה ילדים שהמורה מעירה להם או צועקת והיא די עושה את זה בשבילם ובמקום להבין הם חושבים שהם יוצאים מגניבים שהם מרימים תקול גם כאילו בואו היא יכולה להיות אמא/סבתא שלך קצת כבוד. לא יודעת מה איתכם אני לא מסוגלת להסתכל לבן אדם מבוגר ממני ולצעוק אליו או להחזיר לו כי אני מרגישה שזה לא בסדר.
פאק מה^^
הייתה פעם שהיה מבחן ואז סיימתי אז הסתובבתי להוציא מחברת מהתיק לצייר ואז המורה המטומטמת אמרה לי שאני מדברת עם חברה שלי שיושבת שולחן מאחורי אז אמרתי לה שאני לא וגם הראתי לה את המחברת ואז היא צרחה שאני כן אז צעקתי שאני לא ואז היא אמרה שהיא מצטערת לאמר אבל אני משקרת אז אמרתי לה אני מצטערת לאמר אבל את משקרת ואז היא התעצבנה
ושתקה ואז אחר כך הרמתי את המחברת ואמרתי ''מאיפה הוצאתי את המחברת הזאת מהתחת? לא, הסתובבתי לתיק לקחת" אבל לא נראה לי שהיא שמעה
וגם שאר הכיתה הייתה במבחן כן
הייתה פעם שהיה מבחן ואז סיימתי אז הסתובבתי להוציא מחברת מהתיק לצייר ואז המורה המטומטמת אמרה לי שאני מדברת עם חברה שלי שיושבת שולחן מאחורי אז אמרתי לה שאני לא וגם הראתי לה את המחברת ואז היא צרחה שאני כן אז צעקתי שאני לא ואז היא אמרה שהיא מצטערת לאמר אבל אני משקרת אז אמרתי לה אני מצטערת לאמר אבל את משקרת ואז היא התעצבנה
ושתקה ואז אחר כך הרמתי את המחברת ואמרתי ''מאיפה הוצאתי את המחברת הזאת מהתחת? לא, הסתובבתי לתיק לקחת" אבל לא נראה לי שהיא שמעה
וגם שאר הכיתה הייתה במבחן כן
^^לא אמרתי שזה לא בסדר להתווכח איתה אבל לא צריך להגיע לרמה של להרים תקול עליה כמו שלך לא יהיה נעים וגם להחזיר זה די מטומטם.
היא צרחה עליי מול כל הכיתה ועוד בזמן שהם היו במבחן מה נראה לה שאני אשתוק אני עד עכשיו עצבנית עליה