17 תשובות
תלוי על מה
תלוי מיזה
תלוי מי
ולא להרבה מדי זמן
^^
תלוי מי הבן אדם ועל מה הוא סינן
שואל השאלה:
בכללי
אין סיבה סתם סינן
אנונימי
חחח כן
כן
לא אני לא נגררת לזה
תלוי מי זה
כן גם
כן
כן כאילו מה אם כתבתי את ההודעה האחרונה ולא ענו לי אחרי מלא זמן אז למה לי לשאול הודעה, אני חושבת שזה פתטי לעשות את זה לא משנה מי הבן אדם, אבל יותר פתטי ומגעיל זה לסנן