7 תשובות
ממוצע
זה גובה ממש יפה אבל לא גבוה..
ממוצע.
נשבעת לך שאני גם בכיתה ט מטר 62 אני מרגישה גבוהה רצח אבל זה לא כזה גבוה הם פשוט נמוכים
לא זה ממש סבבה
אני 1.61 וכיתה ט, זה הממוצע בערך
לא ממש
ממוצע אני חושבת
כן
אנונימית