17 תשובות
נגד,זה ממש כמו תספורת כשאתה עושה עכשיו ועוד עשר שנים אתה תחשוב לעצמך שהיית דפוק לגמרי,רק ששיעור גודל וקעקוע נשאר...
אני קצת אסתור את עצמי עכשיו, אני גם בעד וגם נגד

בעד- יש צעירים שבאמת רוצים לעשות קעקוע עם משמעות ענקית בלי קשר לגיל שלהם.

נגד- יש צעירים שרוצים לעשות קעקועים ולרוב הם טיפשיים רק כדי להראות מגניבים ובעתיד הם יצטערו.
נגד, עבורי זה מגעיל ונועד להשוויץ. נכון, יש כאלו שיגידו שזה מסמל עבורם משהו שהם מקעקעים, אבל לדעתי זה מיותר. מה גם שמלא אבל מלא אנשים מתחרטים בגיל מסויים ומבוגר יותר שעשו את זה, או כאלו שחוזרים בתשובה לדוגמה. אתם לא יודעים לאן זה יקח אתכם. זה נשאר על הגוף שלכם.

ובטח ובטח שאני נגד כי זה נגד התורה ודרך השקפת העולם שלי.
בעד
נגד
כי גם העור נמתח שעוד גדלים וזה יוצא מרוח כזה וגם אפשר להתחרט על זה וזה לא משהו שמורידים עם מגבון
בעד
תלוי, אם זה קעקוע עם משמעות לכו על זה, אם זה סתם משהו אז אולי תתחרטו
בעד,קעקוע זאת החלטה אישית של הבן אדם אם לעשות אותה יש אנשים שלקעקועים יש משמעות גדולה בשבילם אפילו אם הם בגיל צעיר,אם הם התחרטו על זה עם יוכלו להוריד עוד כמה שנים
נגד כי הגוף שלנו הוא בצלם אלוקים והוא ניתן לנו על ידיו אבל זה לא הרכוש שלנו ואנחנו לא יכולים לעשות בו את מה שאנחנו רוצים
נגד קעקועים בכל גיל
בתחלס אסור לעשות קעקועים לפי התורה
אני חושבת שגוף האדם זה דבר יפייפה, וכל קעקוע, הכי קטן ועדין שיהיה, הורס את היופי שבו, אנחנו אנשים חזקים, אנחנו לא צריכים להצהיר דברים לעד על עצמנו, אנחנו צריכים ללמוד להאמין בהם ולומר אותם בקול.
בגדול אני בעד מגיל 18, ככה האדם מספיק מיושב בדעתו כדי להחליט. אבל שכל אחד יעשה מה שבא לו, מצידי שיעשה בגיל 4.
תלוי הגיל...
אבל לא כי האישיות עדיין בתהליך בנייה כזה ויש סיכוי גדול שהם יתחרטו
נגד, כי אנשים מתחרטים על זה בגיל מאוחר, וגם כי זה נגד התורה
בעד.
אתה רוצה לעשות משהו ? תעשה זה הגוף שלך,בחירה שלך ואם אתה לא תאהב את זה שנה אחרי זאת בעיה שלך ורק שלך
יש ילדים ונערים שלצערנו עוברים דברים טראומתיים וקשים ורוצים לקעקע משהו כדי שיזכיר להם איך שהם עברו את זה או מתי להפסיק או דברים כאלה
אם זה סתם כי זה מגניב ואתה מושפע, אתה תתחרט על זה עוד כמה שנים ואז אתה תבין כמה דברים מהחיים שלך אז זה גם יכול לעזור
נגד
אם הייתי עושה את כל הקעקועים שרציתי בגילאי 14-16 הייתי מלא היום בקעקועים שאני כבר לא מתחבר אליהם (בן 21)