8 תשובות
לא התחברתי
כבר התרגלנו לפייסבוק, מה עכשיו מטא
אף אחד לא ישתמש בזה
אנונימית
טמטום טהור
פייסבוק עדיין יהיה השם של הרשת החברתית, רק חברת האם שינתה את השם.
גוגל אותו דבר, החברה "גוגל" היא בכלל אלפבית בעוד שגוגל זה רק השם של מנוע החיפוש.
גוגל אותו דבר, החברה "גוגל" היא בכלל אלפבית בעוד שגוגל זה רק השם של מנוע החיפוש.
אנונימית
מה שהאנונימית מעליי אמרה, אבל אני חייב להודות שהשם מטא, למרות שלא מושלם, יתאים יותר לרשת חברתית מאשר פייסבוק (ספר-פנים???)
אני מתהה
הם היו צריכים לחקור קצת מה המשמעות של השם בשפות שונות לפני שהם שינו.
באותו הנושא: