2 תשובות
תגידי לה שעשית חיסון בקופת חולים ואת מרגישה סחרחורת ומעדיפה להשאר בבית.
או שהקאת בלילה וזה המשיך גם בבוקר ואת מרגישה מאוד מאוד לא טוב וגם שאמא שלך ממליצה לך להשאר בבית .
או שהקאת בלילה וזה המשיך גם בבוקר ואת מרגישה מאוד מאוד לא טוב וגם שאמא שלך ממליצה לך להשאר בבית .
תגיד שאתה בהריון
באותו הנושא: