7 תשובות
וואלה מבאס קרה לי משהו דומה, אין יותר מדי מה לעשות זה או שתכתבי שוב או שתמשיכי הלאה
שואל השאלה:
אבל ממש פרקתי שם מבינה ? וזה עשה לי טוב והכל נמחק
זה היה אחרי הרבה זמן שלא הצלחתי לכתוב
באמת אין תסכול כזה
אבל ממש פרקתי שם מבינה ? וזה עשה לי טוב והכל נמחק
זה היה אחרי הרבה זמן שלא הצלחתי לכתוב
באמת אין תסכול כזה
וואי כמה פעמים זה קרה לי.
אין כמו לכתוב על דף..
תקני יומן זה ממש משחרר
אין כמו לכתוב על דף..
תקני יומן זה ממש משחרר
שואל השאלה:
יש לי יומן אבל אני מפחדת שיפתחו אותו בגלל זה אני לא כותבת בו כלום
יש לי יומן אבל אני מפחדת שיפתחו אותו בגלל זה אני לא כותבת בו כלום
תכתבי לעצמך בוואטספ... לשחזר כבר אי אפשר
זה פריקה רק שתדעי שטת כותבת משהו ואז קורעת או מוחקת
וואיי אני גם כתבתי איזה חודשיים פרקתי לפתקים בטלפון כדי שלא יראו ומחקתי את זה ממש בטעות כמו מטומטמת והיה שם הכלל הכל וזהו אין איך לשחזר