2 תשובות
אם זה מה שהבנתי תנסי להיכנס דרך סיסמה חד פעמית שישלח לך לטלפון קוד
שואל השאלה:
^^כןן אני יודעת וואיי אני בחטיבה פשוט ועדיין נותנים לנו שם משימות זה מביך די יש קלאסרום אנשים תתעדכנו
^^כןן אני יודעת וואיי אני בחטיבה פשוט ועדיין נותנים לנו שם משימות זה מביך די יש קלאסרום אנשים תתעדכנו
באותו הנושא: