30 תשובות
קודם כל אני חייב ללכת לכיוון הזה שהכל יהיה בסדר והכל לטובה.
אני בטוח שגם אם זה יהיה תשובה לא טובה זה יהיה קטן עלייך ואת תנצחי את זה כמו גדולה
תחשבי חיובי באמת לא יעזור לך לחשוב שלילי בעזרת השם הכל היה בסדר אל תחשבי שלילי
היי, האמת שהייתי במצב קצת דומה לשלך, גם לי יש גידול במוח(למזלי הרב שפיר) אבל אני זוכרת בכמה לחץ ובדיקות הייתי, ואני מבינה אותך מאוד. אני באמת מקווה שהכל יהיה בסדר, ואני מבינה את הפחד והחששות שלך.
תשמעי אף אחד לא יכול להבטיח כלום אבל תמיד צריך לחשוב חיובי ולשמוח גם אם זה קשה להאמין שהכל לטובה ושאת תצאי מזה בעזרת השם ואני כאן אם את צריכה משהו 3>
היי אני מקווה שהכל יהי בסדר ותעברי הכל בצלחה אם את מאמינה את רוצה להביא שם ונתפלל עלייך?
אנונימית
תהי חזקה, מקווה בשבילך שזה יעבור כמה שיותר מהר :(
זאת לא פשוט אבל תהיי אם המשפחה עם החברים נכון שזה לא קל אבל תהיי איתם ותעברי איתם את זה ביחד והכל יהיה בסדר
הכל בסדר, תחשבי חיובי יהיה חיובי❤
תחשבי לטוב אבל שלא יהיה ציפיות
אנונימי
מחשבה
יוצרת מציאות
משמע, אם תחשבי שהכל יהיה בסדר ותהיי חיובית הכל יהיה בסדר❤
אנונימית
אם את רוצה תכתבי לי תשם בפרטי ונתפלל עלייך לרפואה שלמה ונקווה לטוב
מבינה אותך, נשמע מאוד מלחיץ ולא נעים..
אבל! תחשבי חיובי, תחשבי שיהיה טוב, כל כך חשוב להיות בטוב במצבים כאלה או בכללי, זה מאוד משפיע על ההמשך!
תחכי בסבלנות לתוצאות ותנסי לקבל בכמה שיותר הכלה את כל מה שעתיד לבוא- אנחנו רק נקווה שזה לא משהו רציני באמת וגם אם כן, יש טיפולים!
בהצלחה ומאחלת לך רק טוב ולא לשכול לחשוב רק חיובי ולחייך!
אנונימית
היה לי גם גידול במוח, למעשה עוד שבוע יש לי m.r.i לוודא שלא חזר, מוזמנת לפנות אליי בפרטי אם תרצי עזרה ממישהו שכבר היה שם ועבר את הטיפולים, אני יודע בערך כל מה שצריך לדעת כולל שמות של מומחים ובתי חולים מומלצים.
מעדיף שלא להרחיב באופן ציבורי.
היי , אני בטוחה שאת תעברי את זה ובעזרת ה יהיה בסדר !
את מהממת ותחשבי חיובי והכל יהיה בסדר .
אני כאן בשבילך אם תצטרכי , רפואה שלמה ימושלמת תרגישי טוב את מלכה את תעברי את זה!!❤
\\:
את תצאי מזה ותעברי ותרגישי טוב בעזרת ה' רק בריאות נשמה שלי ומה השם שלך אני אקרא תפילות?❤
אנונימית
בעזרת השם שתרגישי טוב 3>
אמן שתרגישי טוב נסיכה אל תחשבי על שום דבר רע, רק חיובי. אני אישית הייתי קרוב למות כשהיה לי חור בריאות אבל בסוף יצאתי מיזה כמו גדול אחרי כמה ניתוחים, הרפואה של היום מתקדמת ביותר לא כמו פעם ויהיה בסדר רק תאמיני 3>
באלי לחבק אותך
ותחייכי!
אנונימי
אחותי אל תדאגי יהיה בסדר אל תשכחי שאת חזקה!!
מאחלת לך רק בריאות3>
מחשבה יוצרת מציאות!
תחשבי טוב יהיה טוב.
אם טפו טפו טפו זה באמת יהיה גידול ממליצה לך ללכת לקליניקה של נועה גלמן היא עוסקת בהומופתיה
הכל יהיה בסדר וגם אם לא , אפשר לטפל . יש אנשים שזה העבודה שלהם ועשו את זה מליון פעמים לפנייך ויעשו הרבה פעמים אחרייך . אין מה לדאוג , זה רק יהיה גרוע יותר . רפואה שלמה
רפואה שלמה שתהיי בריאה בשורות טובות אמן שרק תצאי מזה במהרה❤
רפואה שלמה והחלמה מהירה
יהיה בסדר❤
אני יכול לתת לך את הטלפון של הרב אייל עמרמי, אם תרצי בפרטי
אנונימי
רפואה שלמה תהיי בריאה הלוואי שתצאי מזה ❤❤
רפואה שלמה
בעז"ה תחלימי במהרה❤
אם את רוצה את לשלוח לי שם בפרטי לתהילים.
NBM
בעזרת השם יהיה בסדר בכל מקרה צריך לדעת להנות מהחיים ולחיות את ההווה ולא לחשוב יותר מדי מה יהיה . תזכרי שכל מה שקורה בחיים זה לטובתך . הכל לטובה סמכי על מי שמנהיג את העולם ויהיה טוב
אנונימי
הכל יהיה בסדר, רק בריאות והחלמה מהירה❤❤
החלמה מהירה תהיה חזקה הכול לטובה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם ❤❤ הייתי אצל נוירולוג והוא אמר ש90% זה ציסטה שנולדתי איתה שקצת גדלה ואם היא חא מפריעה לי חבל להוציא אותי אבל זה לא משהו סרטני
שמחה לשמוע, רק בריאות❤❤❤