5 תשובות
כן,כמובן.
שואל השאלה:
16
אנונימית
חוץ מזה, בדרך כלל יש גם שיעורי בית שנותנים לתלמידים לעשות בבית ( מה שגם יכול להיות מעיק אחרי יום קשה)
בבית הספר פשוט לומדים עם מורים שונים ולא עם ההורים. יש הרבה סיטואציות שיכולות להיות מעצבנות בנוגע למורים ולפעמים יהיו הרבה חילוקי דעות.
הבעיה היותר קשה זה להסתדר עם תלמידים וילדים שונים כי קשה למצוא הרבה דברים נחוצים בחברה ואין קטע של התחנפות או לשנות את עצמך בשביל אנשים אחרים.
תהיי עצמך והכל יסתדר גם אם זה לא נראה ככה בהתחלה.
יהיה בסדר ובהצלחה.
שואל השאלה:
אין לי עדיין 5 פרחים
אני רק אשמח שתשלחו לי מה בעיקרון עושים בבית ספר כמה זמן הוא נמשך דברים כאלה
אנונימית