7 תשובות
לא עברתי
"אמא, קיבלתי 33 במבחן"
אנונימית
שואל השאלה:
היא ממש תתעצבן אם אני אגיד לה את זה
היא ממש תתעצבן אם אני אגיד לה את זה
זה היה מבחן ממש חשוב?
אני די בטוחה שהיא תבין אותך , גם היא הייתה ילדה פעם וכל אחד יכול להיכשל לאו דווקא במבחנים
אני די בטוחה שהיא תבין אותך , גם היא הייתה ילדה פעם וכל אחד יכול להיכשל לאו דווקא במבחנים
אנונימית
שתעצבן זה החיים שלך לא שלה
אנונימית
בחירה שלך אם להגיד או לא
זאת האמת לא עברת את המבחן, וזה קורה לפעמים, הכל בסדר תעשי מועד ב תלמדי קצת יותר והכל יהיה מעולה:)
בהצלחה אהובה❤
זאת האמת לא עברת את המבחן, וזה קורה לפעמים, הכל בסדר תעשי מועד ב תלמדי קצת יותר והכל יהיה מעולה:)
בהצלחה אהובה❤
פשוט לספר, לא להתבייש. אני בטוח שאם היא אימא טובה והיא רואה את ההשקעה ואת המאמץ שלך, והיא מעריכה את זה, היא לא תתייחס כל כך לציון או תכעס עלייך כל כך. אני בטוח גם שבלי קשר לציונים שאת מקבלת, אימך מקבלת אותך כמו שאת וממשיכה לגדל אותך בבית חם, דואג ואוהב, וזה מה שחשוב.
באותו הנושא: