התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על הסרטון? נוסטלגיה אמיתית עבורי. - קישור מצורף

קרחת!!!! - ההת!!...
שנת 2012 הייתה מדהימה ובשנה הזאת הייתי פעיל ביוטיוב עם סרטונים קיימים עד היום
28 באוקטובר 2021, 15:53
חוות דעתדעות גולשיםסרטוניםנוסטלגיהפארקור    
2 תשובות
נוסטלגיה גם בשבילי וואו, אני זוכר את הסרטון הזה ספציפי, אבל פחות את שנת 2012 (:
במבה 4
וואו אחי איזו נוסטלגיה
M
Mugadeth
באותו הנושא:
כשאתם רואים את זה (לקט נוסטלגיה), אתם חושבים שערוץ הילדים של היום השתפר או הידרדר...?
כשאתם חושבים על המילה "נוסטלגיה" אתם חושבים על?
איזה סדרות נוסטלגיות מצוירות/אמיתיות הייתם רוצים להחזיר?
מה אתם חושבים על הסרטון? איזו נוסטלגיה!!
רק לי הסרטון הזה מביא נוסטלגיות מטורפות?
מה אתם חושבים על הסרטון? זה אמיתי לדעתכם?
אתם חושבים שהסרטון מבוים או אמיתי?
רק בשבילי זו נוסטלגיה אמיתית? שנות ה80-70
מה אתם חושבים על השיר? נוסטלגיה לצופי אינויאשה
מה אתם חושבים על פרק נוסטלגיה כזה?
תראו את הסרטון אתם חושבים שזה באמת אמיתי?