8 תשובות
מה זה מעולה
כן
כן זה סבבה
זה המון שבע שעות!!הלוואי עליי
כן
גם אני ישנתי שבע(:
גם אני ישנתי שבע(:
אנונימית
לא ממש אבל זה בסדר כי זה די קרוב לשמונה שעות שזה מה שאת צריכה
אני ישנה 6 שעות גג
צריך שמונה אבל זה ממש סבבה
באותו הנושא: