7 תשובות
תוצאה כשלא משתמשים בקונדום
ילד מציק
תוצאה של סטיפס + שעות הלילה
כמה ילדים החליטו לעשות הורה 1 והורה 2
ובדרכ סטיפס + לילה = חרמנים לא הורים^
ובדרכ סטיפס + לילה = חרמנים לא הורים^
שמאלנים בוכים כי יש כאלה עם הורים מאותו המין
קונדום קרוע
אנונימי
ה"קטע" של זה זה להתחשב ולהבין שיש יותר מסוג אחד של הורות.
כי למה שיהיה כתוב רק אמא ואבא אם יש גם אמא ואמא,אבא ואבא.
הורה 1 והורה 2 זה טוב ומתחשב.
כי למה שיהיה כתוב רק אמא ואבא אם יש גם אמא ואמא,אבא ואבא.
הורה 1 והורה 2 זה טוב ומתחשב.
באותו הנושא: