4 תשובות
אני גם מחכה לחורף,

חורף העונה האהובה עליי
כמכלול החורף הוא מושלם
אוויר נפלא ותחושה אדירה בכל
מחכה לקור ולחום של תה ושמיכות.
יש מלא ככה
אני בכלל מעדיפה עונות מעבר (סתיו ואביב)
אפשר ללבוש מה שרוצים והמזג אוויר לא חם מדי ולא קר מדי
כןן ואי
אני מחכה לג'וד ולקור ולפוטרים