התחברות
הרשמה
רק אני רוצה חורף רק בגלל הבגדים והקרבו והמרקים ומתחת לשמיכה ולראות סרטים רק אני ככה ?
28 באוקטובר 2021, 01:26
4 תשובות
אני גם מחכה לחורף,
חורף העונה האהובה עליי
כמכלול החורף הוא מושלם
אוויר נפלא ותחושה אדירה בכל
ח
חליפה
מחכה לקור ולחום של תה ושמיכות.
R
ROCK STAR
יש מלא ככה
אני בכלל מעדיפה עונות מעבר (סתיו ואביב)
אפשר ללבוש מה שרוצים והמזג אוויר לא חם מדי ולא קר מדי
ס
סתיוית
כןן ואי
אני מחכה לג'וד ולקור ולפוטרים
ארי123