11 תשובות
לא נראלי רומנטי
שואל השאלה:
אני בשוק שמישהו ראה על טבעי חשבתי יקח כמה שעות עד שיענו
ממש אבל
סדרה שלא כולם רואים אבל היא ככ טובהה
כולם מפספסים.
שואל השאלה:
חד משמעית כן.
אני מניח שההתייחסות לקסטיאל
ולא זה היה יותר בקטע חברי אחרי כל מה שהם עברו ביחד
שואל השאלה:
מה אוי לא רשמתי תשם שלו טוב
די בטוחה שמישה השחקן של קסטיאל אמר שזה היה בקטע רומנטי
איך אני אוהבת את מישה
וואו כן הוא כזה חמוד
עזבי על הקאסט 10 מתוך 10
בחרו את הטובים ביותר
דווקא מלא שונאים את ג'רד ושהם כולם עשו דברים בעייתים (בעייתיים מילולית)