5 תשובות
תנסי לשים מוזיקה אי שיר כזה שיעזור לך לזום עם החשיבה זה ממש נחמד ועוזר
אנונימית
נושמת מנסה לזרום
תעשי לך תכנון מה את מצפה מהפרק מה
את רוצה שיקרה
אחרכך תעברי על הניסוח תכתבי מהלב
לא מהראש תשלבי רעיונות.. תשחררי ותהני מהכתיבה
אל תרגישי שאת כותבת רק בשביל לסיים את זה
אנונימית
אני אישית לפעמים כותבת כמה סקיצות כדי לשחרר את כל הרעיונות כי אצלי אישית הבעיה זה שלא שאין לי רעיונות. יש לי יותר מדיי רעיונות ואני לא יודעת מה יהיה הכי טוב בעבור הסיפור ובעבור התפתחות הדמויות.
לכן, אני כותבת את כל הרעיונות שיש לי. ממש מפורט.
ברוב הסקיצות באיזה שהוא שלב אני נתקעת ולא רואה איך אני ממשיכה, אז אני יודעת שזו לא סקיצה טובה להמשך הסיפור.
אך אם יש סקיצה אחת, שתיים, שלוש, שאני רואה שזורמות לי אני יודעת שזה הכיוון שאני צריכה לקחת בעיקר אם הן נשמעות לי טוב לכיוון לעלילה.
תכתבי משהו אחר, שלא קשור למה שאת כותבת בדרך כלל.
ממליצה על כתיבה ברצף:
תמדדי 3 דקות (אפשר גם יותר) ובמשך הזמן הזה את חייבת לכתוב ואסור לך לעצור. אם אין לך מה לכתוב פשוט תכתבי "אין לי מה לכתוב" (או כל משפט בסגנון) עד שיהיה לך רעיון מה לכתוב. את יכולה לבחור נושא לכתיבה מראש, או פשוט לכתוב את המחשבות שלך באותו הזמן.
בהצלחה.
*אם את רואה שאין לך בעיה לכתוב במשך 3 דקות, תנסי 5, 7, 10... דקות.
שואל השאלה:
הרעיונות הכי טובים ששמעתי בחיי, תודה תודה ועוד פעם תודה!!!❤