5 תשובות
זה בא לבד
שואל השאלה:
אני ממש צריכה לבכות עכשיו.. כואב לי בנפש.. איך לפרוק?
אנונימית
לראות אולי משהו עצוב, זה מה שאני עושה. קחי בחשבון שזה לא תמיד מקל.
פשוט תחשבי מה העציב אותך תחשבי עליו תדברי עליו ואת פשוט תתפרקי מבכי אבל אחרי זה יהיה לך יותר טוב כמו הקלה גדולה (אפשר פרח בבקשה אני חדש?)
יקרה,
שומעת בדבריך שאולי סערת רגשות מתחוללת בתוכך אבל הגוף לא רוצה להגיב, הוא משתף פעולה. אבן כואבת כאילו כלואה בתוכך, רוצה לצאת החוצה ביחד עם דמעות חמות ומלוחות אבל הן מסרבות לזלוג, העיניים נשארות יבשות לגמרי.. כאילו הן אדישות לרגשותיך... זה שורף מבפנים, מבעבע אבל לא מתפרץ. כמה מתסכל זה יכול להרגיש.. שומעת בקולך כמיהה להתייפח, לשחרר, לגאול...

יקרה, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. ייתכן שיש מישהו שיוכל להיות שם למענך לאוזן קשבת, שניתן יהיה לשתף בתחושות שאת חווה..

אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו שיקשיב למה שתבחרי להביא וינסה להיות שם בשבילך.

שלך,
מתנדבת סה"ר.