5 תשובות
זה עצוב כמה שזה נכון... חיילי צהל הולכים להגן עלינו והשמאלנים כורעים ברך לערבים ומתנצלים על זה שאנחנו עם כובש ואכזר
שואל השאלה:
כמה השמאל המתון מסביר ומנסה להשפיע נגד הקיצוניים?
לא הרבה
הרבה רובוטים מסתובבים שלא ממש מרגישים שיש להם יכולת להשפיע ולשנות
זה עוול גדול לעמוד מהצד ולהקטין את עצמך ולבטל את עצמך ולהפיל את הנטל של ההסברה והלחימה על האחר
אנונימי
תעשה קריקטורה על הימין הקיצוני בהתנחלויות שתוקף חיילים.
אנונימית
אי אפשר להשוות בכלל בכמות המקרים ובכמות הארגונים שעושים את זה^
נכון אך אף שמאלני לא תקף פיזית חייל צה''ל, לא ברמה של פציעה (שבקלות יכולה להתדרדר להרג).
אנונימית