4 תשובות
כן רק שתדעי הבכור לבית אב''י ספר מושלם
הבכור לבית אב"י ספר מדהים, קראתי אותו בכיתה ה' ואני חושבת שאם אני אקרא אותו עוד פעם אני יאהב אותו באותה מידה
כן אבל זה תלוי בכמה את בוגרת
כן זה מעולה