11 תשובות
אותי אישית לא לימדו בתיכון כי אני היחיד שרצה את זה. יש מלא קורסים באינטרנט וסרטונים ביוטיוב באנגלית שמסבירים על כל התוכנה (סרטונים של 20 שעות גם). שמלמדים ממש טוב ומסבירים כל מה שצריך לדעת. יש גם קורסים חינמיים באתר כמו קמפוס il או לקנות קורס על סייבר ואבטחת מידע ממכללות או אוניברסיטאות שזה מה שאני עשיתי :) בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
נשמע שהמורה שלך פשוט די גרועה, כי לא להסביר כלום בקושי נחשב ללמד
אצלנו המורה מסבירה את החומר ומסכמת אותו על הלוח ואז שולחת משימות שעושים בשיעור
אבל אתם באמת מצליחים להבין בלי שיסבירו כלום? נשמע קשה
יש את האתר w3schools עם הסברים ממש טובים ודוגמאות אם זה עוזר!
אצלנו המורה מסבירה את החומר ומסכמת אותו על הלוח ואז שולחת משימות שעושים בשיעור
אבל אתם באמת מצליחים להבין בלי שיסבירו כלום? נשמע קשה
יש את האתר w3schools עם הסברים ממש טובים ודוגמאות אם זה עוזר!
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה תודה! נראה לי אני אפנה לרכז מדעי המחשב!
אני לא יודעת לגבי אחרים אבל אני חברה שלי לא מבינות כלום ממה שהיא מלמדת ואנחנו צריכות לעזור אחת לשנייה ואם לא מצליחות אז לפנות אלייה.
נשמע שיש לכם מורה מצויינת!
מה זה תודה! נראה לי אני אפנה לרכז מדעי המחשב!
אני לא יודעת לגבי אחרים אבל אני חברה שלי לא מבינות כלום ממה שהיא מלמדת ואנחנו צריכות לעזור אחת לשנייה ואם לא מצליחות אז לפנות אלייה.
נשמע שיש לכם מורה מצויינת!
אותנו מלמדים על ידי זה שהמורה שלי מסבירה חומר תאורטי לא נחוץ, ואחר כך נותנת שעתיים או לפעמים רק שעה של תרגול. היא מסבירה את הבסיס, אבל היא לא חוזרת עליו פעמיים כך שאם לא הקשבתי אז הלך עליי. המידע שהיא עד עכשיו לימדה אותנו בתכנות וספצפית בc#:
1. להדפיס טקסט באותה שורה
2. להדפיס טקסט בשורה נפרדת
3. להגדיר משתנים ולתת להם סוג ולפעמים גם ערך
4. היא לימדה אותנו בכללי על סוגי משתנים
5. לעשות שהתוכנה תבקש קלט ותחזיר פלט
6. פירמוט טקסט
7. לתכנת פעולות חשבון בסיסיות
8. להשתמש בif ו-else
זה לא כזה קשה לי דרך אגב כי עשיתי כבר קורס תכנות של 40 שיעורים בפייתון, ואם את רוצה אני יכולה ללמד אותך פייתון אבל את צריכה להוריד את פייתון, ומומלץ את גרסת הidle
1. להדפיס טקסט באותה שורה
2. להדפיס טקסט בשורה נפרדת
3. להגדיר משתנים ולתת להם סוג ולפעמים גם ערך
4. היא לימדה אותנו בכללי על סוגי משתנים
5. לעשות שהתוכנה תבקש קלט ותחזיר פלט
6. פירמוט טקסט
7. לתכנת פעולות חשבון בסיסיות
8. להשתמש בif ו-else
זה לא כזה קשה לי דרך אגב כי עשיתי כבר קורס תכנות של 40 שיעורים בפייתון, ואם את רוצה אני יכולה ללמד אותך פייתון אבל את צריכה להוריד את פייתון, ומומלץ את גרסת הidle
זה נשמע ממש מעולה, ככה בסופו של דבר לומדים דברים במדעי המחשב, עם האינטרנט וניסוי וטעייה. אותי "לימדו" בצורה פורמלית של סתם הסברים ואינספור דוגמאות מיותרות. מזעזע לגמרי
זה נכון בעיקר אם יש לך שאיפות גדולות, לא לומדים כלום מסתם להקשיב להסברים ולתרגיל דברים מיליון פעמים. תתחילי איזה פרויקט שמעניין אותך ותלמדי תוך כדי
זה נכון בעיקר אם יש לך שאיפות גדולות, לא לומדים כלום מסתם להקשיב להסברים ולתרגיל דברים מיליון פעמים. תתחילי איזה פרויקט שמעניין אותך ותלמדי תוך כדי
אתה חסר מזל , אצלנו זה הרבה יותר טוב המורה שלנו מתייחס אלינו כמו מלכים כאילו לא יודע שאלה אחת שאנחנו צריכים הוא בא מהר ועוזר ומלמדים אותנו בשלבים
המורה מסביר ונותן תרגול.
המורה שלך נשמעת די גרועה, דברי עם האחראי ומקסימום את יכולה ללמוד לבד (ותכלס ככה גם תתקדמי הרבה יותר מהר, מנסיון)
המורה שלך נשמעת די גרועה, דברי עם האחראי ומקסימום את יכולה ללמוד לבד (ותכלס ככה גם תתקדמי הרבה יותר מהר, מנסיון)
כשלמדתי, היו לי 6 שעות בשבוע, מתוכן 1 היתה הסבר ו-5 תרגול
האמת שההסבר התיאורטי לא עזר במיוחד, את רוב החומר למדתי מהספר ותוך כדי תרגול. החומר לא מסובך מאוד ואני בספק שהסברים תיאורטים וסיכומים יעזרו במיוחד
האמת שההסבר התיאורטי לא עזר במיוחד, את רוב החומר למדתי מהספר ותוך כדי תרגול. החומר לא מסובך מאוד ואני בספק שהסברים תיאורטים וסיכומים יעזרו במיוחד
שואל השאלה:
תודה לכל העונים!
כרגע העניין מיודע לרכז מדעי מחשב וסגנית המנהלת.
הרכז יעביר לי שיעורים פרטניים וסרטונים של החומר. בנוסף הוא יכנס לאחד השיעורים בשבוע הקרוב ויראה איך מלמדת
אם אתם רוצים שאני אשאיר עדכונים אעשה זאת
תודה לכל העונים!
כרגע העניין מיודע לרכז מדעי מחשב וסגנית המנהלת.
הרכז יעביר לי שיעורים פרטניים וסרטונים של החומר. בנוסף הוא יכנס לאחד השיעורים בשבוע הקרוב ויראה איך מלמדת
אם אתם רוצים שאני אשאיר עדכונים אעשה זאת
שואל השאלה:
עדכון:
היי
לאחרונה גיליתי שהיינו צריכים להתחיל פרויקט מסויים במדעי המחשב מספטמבר!!! ולא התחלנו!!
היא נתנה לנו תרגילים לחופש חנוכה עם פקודות כמו break ו- while ולא למדנו!!
יותר מ50 אחוז מהתלמידים נכשלו במבחן האחרון שלנו!
ביום הורים היא אמרה לי "להנמיך ציפיות"
ובתרגילים שעשיתי עם מורה פרטי היא אמרה לי שמה שעשיתי לא נכון ופעם הבאה היא תוריד על זה ציון.
איבדתי את זה אני מרגישה שאני לא יכולה ללמוד איתה יותר.
המחנך הרכז ובקרוב מאוד גם המנהלת תהיה מעורבת כי לי נמאס
לילה טוב :)
עדכון:
היי
לאחרונה גיליתי שהיינו צריכים להתחיל פרויקט מסויים במדעי המחשב מספטמבר!!! ולא התחלנו!!
היא נתנה לנו תרגילים לחופש חנוכה עם פקודות כמו break ו- while ולא למדנו!!
יותר מ50 אחוז מהתלמידים נכשלו במבחן האחרון שלנו!
ביום הורים היא אמרה לי "להנמיך ציפיות"
ובתרגילים שעשיתי עם מורה פרטי היא אמרה לי שמה שעשיתי לא נכון ופעם הבאה היא תוריד על זה ציון.
איבדתי את זה אני מרגישה שאני לא יכולה ללמוד איתה יותר.
המחנך הרכז ובקרוב מאוד גם המנהלת תהיה מעורבת כי לי נמאס
לילה טוב :)