16 תשובות
אז זה הגזמה, כן היחס ללא מחוסנים בארץ הוא זוועה וזה פעם ראשונה בהיסטוריה שיש מחלה שפאקינג מונעים ממי שלא התחסן זכויות בסיסיות, אבל להשוות את זה לרצח מיליוני אנשים? קצת פרופורציה
שואל השאלה:
מונעים מהם זכויות בסיסיות
מונעים מהם להיכנס למקומות
מרחיקים אותם מאנשים כמו בקישור ששמתי
קוראים להם רוצחים ומפיצי מחלות
דודה שלי קראה לי רוצח כי אני לא מתחסן

זה לא נורמלי ואתה יודע איפה זה עוד קרה?
כן אתה יודע

אם יום אחד יחליטו שחייב לשים תו ירוק בתור תגית על החולצה או בכיס אני לא צוחק, אני אנסה לברוח מהארץ
אנונימי
מי ומתי?
שואל השאלה:
אני מחלים אין לי סיבה להתחסן
וראית את ההשוואה היא יותר מידי דומה
אנונימי
אה כמובן. רצח עם במקלחות של גזים, גזענות תהומית, רוע לב. מול הרחקה בין אנשים שמחוסנים למגפה שעדיין נמצאת פה אגב, לבין אנשים לא מחוסנים.
הממ דיי דומה
לא דומה מספיק כי לא רצחו אף אחד. אתה מבזה את השואה עם האימרות האלה.
ואם אתה שואל אותי אז אני דווקא חושב שההגבלות על לא מתחסנים הולכות להצטמצם, תחשוב על זה שהקורונה דועכת בארץ
שואל השאלה:
אני אמרתי שיש פה רצח עם?
אמרתי שיש גזענות?

אם תסתכלי מה היה לפני כל מה שכתבת תראי שזה מה שקורה היום דומה יותר נכון
אנונימי
שואל השאלה:
אז תסבירו לי למה ניצולי שואה אומרים את זה ומזהירים מזה?
אנונימי
אני לא רואה בכל הפוסט הזה ציטוט אחד של ניצול שואה שאומר משהו כזה
שואל השאלה:
אני כתבתי שיש ציטוט מהם שם?
תסתכלי לבד בכל מה שכתבתי במקום להכניס לי מילים לפה
אנונימי
עברת על כל הניצולי שואה ועשית סקר מקיף? רוב השורדי שואה שאני מכיר אם תגיד להם דבר כזה הם יגידו שאתה מבזה את השואה ולא מכבד אותם וגם לא ידברו איתך.
רוב השורדי שואה תומכים בחיסון, אולי רובם לא ממש תומכים בהגבלות הרבות שיש על מי שלא מתחסן אבל אני בספק אם יש 3% מהם שיגידו לך שזה מזכיר להם את השואה או דומה לשואה
שואל השאלה:
ומה עם אלה שאני מכיר?
המילה שלהם לא נחשבת?
אנונימי
לא יודע מי אתה מכיר אבל מה שאני כן יודע שאחוזים בודדים מהשורדי שואה שפאקינג רצחו את המשפחה שלהם ופאקינג חוו עינויים של החיים יגידו לך שזה דומה להגבלות שיש נגד כאלה שלא מתחסנים בארץ
שואל השאלה:
למשל הקישור ששמתי
התו הירוק
העובדה שאולי בקרוב לא להיבדק לקורונה יהיה עבירה פלילית
אנונימי
יש לך את זה ביותר כללי?
תהיה ספציפי מה הכוונה, איזה מצב בהווה מזכיר את השואה?
אז תגיד שאתה מהמתנגדי חיסונים, מה להכניס את השואה לזה? עברת את הגבול אחינו