9 תשובות
יותר זמן לעצמך?
אין מי שיבגוד בך
אין חברים צבועים למרות שיש כאלה שלא
אין מי שיפגע בך
אין מי שיציק לך
אנונימית
אממ אין, מנסיון...... חחח
אין ממה להתאכזב
אין מי שישחק בך ינצל אותך ויעזוב אותך כי הוא לא צריך אותך יותר
אנונימית
את יותר קרובה להיות סאסקה