7 תשובות
אם אתה לא רוצה אז אל
לדעתי כן.. כאילו אם אתה לא מאמין ואתה לא רוצה אז אל תעשה את זה אבל אם אתה כן מאמין ולא אכפת לך לעשות אז תעשה את זה, דווקא מלא אנשים שהם לא דתיים עולים לתורה בבר מצווה
רגע זה בר מצווה נכון חח?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
תחליט מה שאתה רוצה
למה כתוב שאתה בן 20?
מיותר
אנונימית
רק אם אתה תחזור בתשובה בע"ה יתברך.
כדי שלא תהיה בגדר "וְלָרָשָׁע אָמַר אֱלֹהִים: מַה לְּךָ לְסַפֵּר חֻקָּי, וַתִּשָּׂא בְרִיתִי עֲלֵי פִיךָ" (תהילים נ, טז).