תשובה אחת
בעיקרון אני לא חושבת שיש לי יותר מדיי דעה בנושא כי אני לא שחורה אבל אני מעדיפה להיות נטרלית ולא לשכוח את המעשה אבל אני עדיין אשמע אספה ולא "אחרים" את האחרות, בטח לא אחרי שגיזל התנצלה