7 תשובות
את יכולה פשוט ללכת את לא חייבת להם כלום ואם לא כיף לך פשוט תלכי:)
תנסי להצטרף לשיחה שלהן או פשוט להיות בטלפון
יכול להיות שאת אוהבת לשבת עם בנים יותר
עוד דבר יקרה,
'לא קשורה /שייכת' זה הרבה פעמים בראש שלך
מהיום תחליטי שאת כן חלק טוב מן הקבוצה
כל טוב יקרה
'לא קשורה /שייכת' זה הרבה פעמים בראש שלך
מהיום תחליטי שאת כן חלק טוב מן הקבוצה
כל טוב יקרה
יקרה,
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
יקרה,
יכול להיות שפשוט לא נעים לך איתן או שאתן לא משדרות עם אותו הגל ואז זה בסדר לעזוב
אבל גם יש מצב שיש לך חרדה חברתית או קושי בחברה או בניהול תקשורת
מציע לך בשלב 1 להגיד לעצמך:
'אני משתפרת מפעם לפעם ואני לא אותה ה1 כמו שהייתי לפני שנתיים'
כן לשמוע על מה הן מדברות ולנסות להשתלב
את יכולה להביא למשל משהו חווייתי שאת עברת בהקשר שמישהי מדברת
טוב גם להתעניין באחרת
גם שאת מדברת תדברי כמו שאת (מבלי להסס) ממש כמו שאת 'שולחת חץ'
יש לא מעט אנשים שמתקשים בשיחות וזה נובע מכך שכל מילה שיוצאת להם מהפה הם בוחנים
שלא לדבר שהדרך הזאת מתישה מאוד
אם יש לך פחד את יכולה לראות חזותית בלבד ,ומבלי להוציא קול את הצירוף:
כ-ה-ת
צירוף זה מסייע להוריד מתח,פחד
****************אין לראות צירוף זה בשירותים**************
תכירי בכך שאת ממש אחלה
וגם תביני שאף 1 מן הבנות שם לא יותר טובה ממך
כל טוב יקרה
יכול להיות שפשוט לא נעים לך איתן או שאתן לא משדרות עם אותו הגל ואז זה בסדר לעזוב
אבל גם יש מצב שיש לך חרדה חברתית או קושי בחברה או בניהול תקשורת
מציע לך בשלב 1 להגיד לעצמך:
'אני משתפרת מפעם לפעם ואני לא אותה ה1 כמו שהייתי לפני שנתיים'
כן לשמוע על מה הן מדברות ולנסות להשתלב
את יכולה להביא למשל משהו חווייתי שאת עברת בהקשר שמישהי מדברת
טוב גם להתעניין באחרת
גם שאת מדברת תדברי כמו שאת (מבלי להסס) ממש כמו שאת 'שולחת חץ'
יש לא מעט אנשים שמתקשים בשיחות וזה נובע מכך שכל מילה שיוצאת להם מהפה הם בוחנים
שלא לדבר שהדרך הזאת מתישה מאוד
אם יש לך פחד את יכולה לראות חזותית בלבד ,ומבלי להוציא קול את הצירוף:
כ-ה-ת
צירוף זה מסייע להוריד מתח,פחד
****************אין לראות צירוף זה בשירותים**************
תכירי בכך שאת ממש אחלה
וגם תביני שאף 1 מן הבנות שם לא יותר טובה ממך
כל טוב יקרה
כל יום בחיי